A csárdában is munkáról témáztunk a férjemmel

Van egy csárda, ahová nagyon szeretünk a férjemmel járni, mert házias ízek vannak ott. Kicsit olyan, mintha az ember a nagymamájánál ebédelne. Ez lehet, hogy azért olyan vonzó mindkettőnk számára, mert már egyikünknek sem él a nagymamája, így nincs esélye igazi házi nagymamai kosztot enni. Azért is szeretünk így ebbe a csárdába járni, mert ebben a 1,5 – 2 órában csak ketten vagyunk, és nyugodtan lehet beszélgetni anélkül, hogy bármelyik gyerek folyton közbeszólna valamit. Általában az a megállapodásunk, hogy munkáról nem lehet beszélni az asztalnál, de ez bizony nem mindig sikerül. Legutóbb sem sikerült, amikor szóba került, hogy a vállalkozásunk weboldalával valami nem stimmel, mert mostanában nem nagyon hozza a látogatókat. Erre monda a férjem, hogy ő nemrég talált valamit, amiről úgy gondolja, hogy jót fog tenni a weboldalnak és az üzletnek. Elmesélte, hogy a Keresőben Első oldalára véletlen bukkant, amikor egy internetes keresés során meglátta a következő szavakat: Weboldal készítés – Változtasd a látogatóidat ügyfelekké. Rögtön fel is csillant a szeme, mert mi pont ezzel a problémával küzdöttünk. Így hát el is látogatott a honlapjukra, hátha megtud valami okosat.

Olvasta, hogy a weboldal készítés nagyon fontos egy cég életében, hiszen nagyban meghatározhatja a vállalat jövőjét. Ugyanis nemcsak annyi a fontos, hogy a honlapunk szép legyen, mutatós, hanem vannak más egyéb kritériumok is, amiknek meg kell felelni, hogy az sikeres legyen. Ezekkel a kritériumokkal pedig a Keresőben Első pontosan tisztában van, és tudják azt is, hogy állítsák a mi szolgálatunkba ezt a tudást. Nagyon fontos először is, hogy meghatározzuk a weboldalunknak a célját, hogy ennek megfelelően lehessen előrehaladni a továbbiakban. Ez is meghatározza az oldal felépítést, ezért az a kérdés az első, amit a vállalat munkatársai először feltesznek az embernek. A másik, amin a férjem nagyon meglepődött, hogy milyen hangulatot szeretnénk kiváltani a weboldallal. Ugyan ez furcsának tűnhet, de igen, van létjogosultsága ennek a kérdésnek a 21. században.

A következő lépés az, hogy az ügyfél küldjön 3 olyan weboldalt, ami tetszik neki. Nem kell mindháromnak tökéletesnek lennie, elég, ha az egyiknél mondjuk tetszik a fejléc, a másiknál a betűtípus stb. Így a cég munkatársai sokkal könnyebben be tudják lőni, hogy mi az, amire vágyunk. Írják is a Keresőben Első oldalán, hogy ők azon fognak dolgozni, hogy egy olyan weboldalt hozzanak létre, ami nem csak nekünk, hanem a leendő vevőknek is tetszeni fog. Ám, ha olyan helyzet adódik, hogy a kettő közül választani kell, hogy kinek tetszen jobban, akkor értelemszerűen az utóbbinak fognak jobban a kedvében járni, hiszen egy vállalkozás weboldala akkor tud sikeresen működni, ha a vásárlóknak nyeri el a tetszését. Fontos azt is kiválasztani, hogy milyen színek domináljanak a weboldalunkon. Azt olvasta a férjem a Keresőben Első oldalán, hogy egy weboldal általában 5 színt bír el, annál többet nem szerencsés használni. Én mondtam a férjemnek, hogy látja, csak igazam volt, mert ő direkt minél színesebbre akarta megcsinálni a vállalkozásunk weboldalát, holott és mondtam neki, hogy ez nem biztos, hogy jó ötlet. De csak nem hallgatott rám. A Weboldal készítést –  Változtasd a látogatóidat ügyfelekké szolgáltatási választottuk végül, hogy biztos sikerre vigyük a cégünket. Amióta elkészítették a weboldalunkat, azóta tényleg sokkal több a látogató és a vásárló, tehát minden pénzt megér.