Csárdában kaptam tippet székhelyszolgáltatásra

Egy barátommal van egy kedvenc csárdánk, amit gyakran meglátogatunk, ilyenkor szoktunk találkozni. Mindkettőnknek sűrűek a napjai, de rendszeres időközönként igyekszünk odafigyelni arra, hogy összefussunk és megbeszéljük, éppen kivel mi történt az elmúlt időszakban. Az ember szerintem mindig jókat tud beszélgetni egy tál gőzölgő étel fölött a meghitt félhomályban. Az egyik ilyen találkozás alkalmával említettem a barátomnak, hogy éppen cégalapítás előtt állok, de egy kicsit kezdek elveszni a bürokrácia útvesztőjében. Annyi minden van, amire oda kell figyelni, és nagyon sok mindenen el lehet csúszni. Szerencsére a barátom ekkor előállt azzal az ötlettel, ami végül könnyebbé tette az életem. Ugyanis ő ajánlotta a szekhelyszolgaltatas24.hu-t, melynek szolgáltatásait jó néhány ismerőse már igénybe vette, és nagyon sokat segített nekik. Ha már ott voltunk a csárdában, és ráértünk, mondtam a barátomnak, hogy akkor már el is látogatnék erre a weboldalra, amit ajánlott.

Ekkor láttam, hogy a székhelyszolgáltatás igénybevételére lehetőség van Budapesten és Újlengyelen is. A szolgáltatási kör igazából ugyanaz azzal a kis különbséggel, hogy Újlengyelen nem kell iparűzési adót fizetni az önkormányzat számára. Nem csoda, hogy ebből kifolyólag már sok cég választotta ezt a települést székhelyül. Újlengyel Dabas járásban található, és az előbb említett okból is kifolyólag igen dinamikusan fejlődik. Ez nem csoda, hiszen a vállalkozásoknak nagyon sokat tud az jelenteni, ha nem kell iparűzési adót fizetni. Olyan cégeknek van a székhelye Újlengyelen, mint például a CIB Bank, a Morgan Stanley vagy a General Electric. Ezek mind nagy nevek, és ha nekik megfelel a település, nekem ugyan miért is ne felelne meg? Mivel abban már biztos voltam, hogy az újlengyeli székhelyszolgáltatást fogom igénybe venni, célirányosan olvastam utána ennek. Ráadásul a székhelyszolgáltatás árak is szerintem barátiak, így ez sem volt visszatartó erő számomra.

Vannak olyan dolgok, amik ugyan elsőre nem tűnnek olyan fontosnak, a valóságban azonban mégis azok, ilyen például a cégtábla jól látható helyre való kihelyezése. Az ember alapvetően nem ezt a feladatot tartaná prioritásnak, azonban, ha ezt nem tesszük meg, akkor számíthatunk a hatóságok által kiszabott bírságra. Szintén ilyen kardinális kérdés a küldemények időben történő átvétele is. Nem úgy van, mint nálunk, magánszemélyeknél, hiszen az át nem vett fontos küldemények nagyon komoly szankciókat vonhatnak maguk után. Viszont, ha a szekhelyszolgaltatas24.hu szolgáltatásait vesszük igénybe, akkor ez a teher is lekerül a vállunkról, ugyanis a cég fogja átvenni a küldeményeinket, majd elpostázza nekünk. Nem kell félni, hogy esetleg útközben elveszik, és sosem kapjuk meg, mert a postai út mellett elektronikusan is elküldik, illetve szkennelik és gondosan iktatják azokat. Így biztosan semmi gond nem történhet meg a folyamat során.

Mivel a székhelyszolgáltatás árakat sem találtam vészesnek, mondtam a barátomnak, hogy szerintem igénybe fogom venni a szekhelyszolgaltatas24.hu által nyújtott szolgáltatásokat. Hiszen ez nekem is összességében jobban megéri, mert például, ha elrontok valamit, akkor lehet, hogy sok esetben nagyobb lenne a bírság, amit a hatóság kiszab rám, mint a székhelyszolgáltatás féléves díja lenne. Ilyen szempontból szerintem az ember mindjárt átértékeli a dolgokat. Nagyon bíztam benne, hogy ténylegesen meg fogja könnyíteni az életemet a szekhelyszolgaltatas24.hu, de szerencsére nem kellett semmiben sem csalódnom, mert ez pontosan így történt. Mindenkinek szívesen ajánlom őket, aki hozzám hasonló cipőben jár.